Eerste traject:groningen/assen naar schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arnold Dijk - WaarBenJij.nu Eerste traject:groningen/assen naar schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arnold Dijk - WaarBenJij.nu

Eerste traject:groningen/assen naar schiphol

Blijf op de hoogte en volg Arnold

13 Mei 2014 | Nederland, Schiphol

Door Linde en Stance uitgezwaaid om kwart voor zeven in de ochtend in respectievelijk groningen en assen. Gebruik gemaakt van een voordelig blokkerkaartje.
Om in de amerikaanse stemming te komen hebben we ons op schiphol even in een starbucks tent te goed gedaan aan koffie met cake.

• 13 Mei 2014 - 10:32

Rensie:

Heel veel plezier! Ik kijk uit naar jullie belevenissen. Ik verwacht natuurijk sowieso een selfie met de ooglapjes en oordopjes in :)

• 13 Mei 2014 - 10:48

Linde:

Geniet ervan met z'n twee!! Fijne reis:)

• 13 Mei 2014 - 11:01

Stance Fenix:

Ben reuze benieuwd naar de foto die je uit de dubbeldeck-coupee van me gemaakt had :)

• 13 Mei 2014 - 11:40

Leny De Groot:

Heel veel plezier samen!!

• 13 Mei 2014 - 12:21

Giny:

Veel plezier en hopelijk een zonnige en veilige vakantie daar in verwegistan Alaska.

• 13 Mei 2014 - 12:21

Giny:

• 14 Mei 2014 - 07:48

Stance:

Goodmorning, goed geslapen in het vliegtuig?