We are flying high! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arnold Dijk - WaarBenJij.nu We are flying high! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arnold Dijk - WaarBenJij.nu

We are flying high!

Blijf op de hoogte en volg Arnold

20 Mei 2014 | Nederland, Schiphol

De reden dat we naar Talkeetna wilden was omdat we van hieruit een rondvlucht wilden maken over het Denali park. Omdat Sander bijna jarig is kreeg hij dit aangeboden als verjaardagscadeau van Stance en Arnold. Hij stelde voor om op zijn kosten de rondvlucht te upgraden wat neer kwam op een langere vlucht! We werden 's ochtends met een taxibusje opgehaald die ons naar het vliegveldje bracht voor de rondvlucht. Samen met een oud Australisch stel werden we naar een klein vliegtuigje gebracht. Sander mocht in zijn eentje op de achterban, de Aussies in het midden er Arnold voor, naast de piloot. We vlogen bijna 1,5 uur door de bergen en over gletsjers. Schitterend! De foto's spreken voor zich. Het was prachtig, al waren we op het eind wel een beetje misselijk.
's Middags hebben we weer een trail, dit keer om een meer, gelopen en 's avonds speciaal bier gedronken bij de locale brouwerij "Denali Brewing Company". We vonden het zo bier zo lekker smaken dat we bleven plakken en besloten om er een "I can see Russia" hamburger te verorberen! Zowel het bier als het eten was heerlijk.

• 23 Mei 2014 - 08:19

Stance:

Fijn dat jullie genoten hadden van het verjaardagscado - veel plezier verder xx