Traject 10: Paxson -Matanuska campground - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arnold Dijk - WaarBenJij.nu Traject 10: Paxson -Matanuska campground - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arnold Dijk - WaarBenJij.nu

Traject 10: Paxson -Matanuska campground

Door: Arnold

Blijf op de hoogte en volg Arnold

28 Mei 2014 | Nederland, Schiphol

Na de voluntary host persoonlijk onze fee van $12 te hebben overhandigd, gingen we op weg. De dag stond in het teken van mijlen maken, maar de omgeving waarin we reden was schitterend. Grandiose vergezichten rolden aan ons voorbij en voor dat we er erg in hadden waren we in Glenallen, een dorp van niks maar wel met een benzinepomp $4,29 per gallon! Toch maar snel wat getankt en "on the road again". De pijplijn ging ondertussen door naar Valdez terwijl wij richting Palmer afsloegen. Wederom hadden we een mooie natuurcamping uitgezocht, deze lag aan de voet van een gletsjer. Nadat we deze op afstand bekeken hadden was het voor ons duidelijk dat we deze van dichtbij moesten gaan beschouwen.